Rapuh..

291011 – 2239

Hari-hari yang terakhir dilalui dengan sangat berat…entah sampai bila harus begini..kita hampir jatuh..perlahan kita merangkak satu-persatu untuk bangun..tapi belum sempat saya bangun…saya terjatuh lagi…terjatuh hingga saya rasakan saya tak mampu tuk berdiri lagi..pelbagai rintangan, dugaan yang kita hadapi sebelum ni, ingatkan lepas apa yang terjadi..saya jadi lebih kuat, lebih tabah..tapi yang sebaliknya terjadi..

Hati rasa pedih sangat…..kenapa kepercayaan ni harus dimusnahkan macam tu je..saya percaya awak selama ni..saya tau awak banyak tipu saya, tipu untuk kebaikan saya, tipu untuk kebahagiaan saya, tapi saya tak sangka awak sanggup tipu hal yang sangat besar…selama ni saya HORMAT awak, saya KAGUM dengan awal, saya PERCAYA awak, saya PANDANG TINGGI awak..tapi kenapa ni semua terjadi..saya tak percaya awak buat semua ni belakang saya..saya betul-betul hormat awak..dan saya hampir tak percaya awak tipu saya macam ni sekali..seolah-olah awak bukan orang yang saya kenal…saya langsung tak kenal awak sebab saya tau Toruk saya tak akan buat saya macam ni. tapi…..semua kepercayaan saya dah hancur berkecai…berkecai seperti hati saya….

Awak..awak tau tak betapa hati saya sakit…sakit sampai dah tak ada air mata tuk mengalir..sakit sampai saya dah tak dapat nak rasa perasaan saya sekarang..sakit sampai saya hampir tuk berputus asa..banyak kali saya dah diperlakukan begini..tapi saya tak sangka..awak pun memperlakukan saya macam ni jugak..

Macam-macam yang saya fikir..semakin banyak saya fikir..semakin saya rasa jauh hati..sepatutnya dari dulu saya patut sedar saya tak layak untuk awak..dan takkan mungkin…dan takkan pernah layak untuk awak..

Sebelum ni saya kongsi segala-galanya untuk dengan awak..tapi awak masih bersikap berselindung dengan saya..awak..saya tau awak takkan baca blog saya..awak tak ingat tajuk..awak tak ingat link..awak tak id..password..berkali-kali saya bagitau, tapi pernah ke awak ambik peduli tentang semua yang saya usahakan..pernah ke awak hargai…mungkin sebelum ni awak anggap semua ni remeh, tapi awak lupa..benda remeh2 ni yang penting tuk saya..

Tapi tak apa..walaupun kita dah tak berhubungan..saya tau, tetap ada orang jaga awak kat sana..saya tak pelu risau semua tu kan..awak leh jaga diri..saya tau awak kuat..maafkan saya..izinkan saya menulis tentang awak andai saya rindu kat awak..walaupun awak takkan baca pun tulisan ni, tapi saya tau, awak tetap izinkan..

 

Dari dulu sampai sekarang..saya tetap doakan bahagia milik awak..

 

About Radie & Adi

Penulis, Radie gadis dari Sarawak & Adi jejaka dari Semenanjung. Minat dalam aktiviti sukan lasak, aktiviti makan-makan, bergusti sesama sendiri, menerokai serta menjelajah ke tempa baru penuh semula jadi yang belum dijamah pembangunan serta melihat dan cuba menilai segenap sudut budaya di serata negeri mengikut pandangan peribadi serta perspektif kami sendiri. Melalui penulisan yang dapat adi n radi nukil kan diharap dapat memberi sedikit informasi dan maklumat berguna tentang tempat tempat makan menarik di malaysia ataupun kepada yang sukakan ketenangan dan aktiviti yang dapat lari sejenak dari hiruk pikuk kota,kami juga ada menyediakan pandangan dan pengalaman kami setelah kami telah melalui semua pengalaman dan keterujaan berikut.. berharap dengan

Posted on Saturday, October 29, 2011, in Live.Love.Life. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: